Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ni citer sabtu malam...siang nya ke i-city...lepas makan malam...my ayang tetiba je ajak g tengok air pancut berirama....benda ni kira baru lagilah...dan free...hehhe...so jom lah bawak budak2 tengok...dah lama x kuar malam jenjalan...benda ni kat marina putrajaya...percint berapa aku tak tahu...aku pon guna waze je...air pancut berirama ni start secara berperingkat2...show dia kul 8.30..9.30..10.30....waktu aku sampai tu kul 9...so sempat ler jalan2 sambil tunggu show...ni pemandangan malam d putrajaya...mewah ngan lampu...cantik sangat...


 ni lah dia air pancut berirama...setiap show 15minit...orang pon buleh tahan ramai...
bagus jugak ade macam2 kat putrajaya ni...at least tak delah orang cam aku ni asyik ke shopping complex je...memang enjoy lah...bukan saje tengok air pancut...ade gak pertunjukan api...macam kat a famosa...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...