Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

last week kan aku balik kampung...lebih kurang 10 ari gak ler...tapi tanpa my ayang....just aku dan anak2 je...my ayang tak dapat cuti lama...sadiskan...aku bertolak balik ari khamis...selangor kan cuti...ari ahad baru my ayang balik key ell....so sempat ler aku ajak my ayang g try makan kat kopitiam kita...famous gak kopitiam ni....ajak skali papa ngan adik2 aku...ni kira first time lah papa aku g makan kat kedai....hahah...susah gak nak pujuk ayah aji ni...nasib baik last2 dia ikut gak kata2 aku....ni lah kedai dia...kat jalan sri cemerlang....kedai dia luas...buka waktu pagi sahaja...waktu aku sampai memang ramai giler manusia...terpaksa tunggu kejap untuk dapatkan meja...



 ni menu famous kat kopitiam ni...roti titab...rm5 sekeping....roti dia lembut...

 kat kopitiam ni macam2 jenis makanan ade...nasik..kueh...bak kata ore kelate..serba mokniko ado....buleh tehe nak pilih....ni nasik air dingin yang aku makan....



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...