Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

tinggal satu ari saje lagi nak masuk tahun baru...banyak perkara gembira..sedih..berlaku sepanjang tahun 2014...berita sedih yang pertama yang takkan dilupakan sampai bila2 di tahun2014...1 february aku kehilangan mama tercinta...sangat terkesan pada diri aku dan adik2...berita sedih yang kedua...minggu lepas kelantan dilanda banjir besar...dan umah adik aku yang baru je siap dan baru je pindah masuk...turut terkena banjir dan terima kesan amat dasyat...abis rosak barang2...tak tahu nak kato gapo bilo tengok gambar yang adik aku wasap...moga ade hikmah yang tersembunyi dan rezeki yang lebih buat adik aku...berita gembira plak adelah kejayaan anak2 aku yang mane merupakan hadiah untuk diri aku...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...