Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

Ari sabtu aku anak beranak g tengok wayang kat alamanda...citer penguin of Madagascar...Danish & Darwish memang teruja lah...tapi Dhafir ni ikut musim...time citer big heroes 6 tu memang dia layan...tapi x tahu nape kali ni dia buat hal..jenuh aku nak kena dokong...pastu nak keluar dari panggung...nasib lah aku amik seat yang belakang sekali...senang nak kuar masuk.....layan anak2 nak bergambar...dah abis tengok wayang aku & my ayang plan nak bawak budak2 naik cruise...tapi tak jadi sebab hujan...so terus balik umah...



so ari ahad tu kita orang sambung balik plan nak naik cruise kat putrajaya....kali ni kita pegi tengahari...waktu kita orang sampai...kul 11 lebih...ade dah yang tengah tunggu....disebabkan tiket kitaorang kul 12...so sempat lah bergamba kejap..si debab aku tengah syok tido...nasib baik tika nak beratur tu dia bangun...



untuk pengetahuan korang...cruise ni start kul 10pg...untuk yang 30 minit...ade gak yang 45minit...kalo nak tahu harga sila lah jenguk webiste cruise putrajaya.....untuk cuti sek ni ade promotion...so pegi lah ramai2...
 
cam aku amik yang 30 minit...oklah enjoy tengok pemandangan putrajaya...ni gamba yang pihak diorang amik....satu keping rm10...jadilah untuk kenangan...


ni keadaan lam cruise...cruise yang aku naik ni 2tingkat...besar gak ler....yang bawah ni
ade aircond...tapi yang kat atas tu tak berbumbung....so tak sanggup aku nak naik atas...w/pon Danish ngan Darwish ajak nak naik tengok...

 meh layan gamba aku anak beranak...seronok teruja...


 actually ni kat bahagian luar depan boat tu...best angin sepoi bahasa gitu...


cer tengok si debab aku ni...bukan main susah nak dok diam...ade je benda dia nk explore...

tu jelah citer di ari minggu...sempena cuti sekolah...






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...