Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sempena besday aku....my ayang ajak g makan kat four season....kebetulan aku masih kat kampung...so ajak ler sekali  papa ngan adik2 aku....info untuk korang...kalo rasa nak maakn kat sini...sila booking dulu....takut2 nanti xde meja kosong kalo walk in....macam aku pon booking dulu...senang...


 menu ari tu aku amik set 7orang...ade kerapu sweet sour...tomyam...daging black papper....butter prawn...sayur kailan....deep fried chicken with manggo...rasa makanan dia superb....tak rugi lah bayar mahal pon puas ati...


 ni gamba sementara tunggu makanan..

 aku bersama kekasih ati


 ni lah family aku...tanpa arwah mama...ni kira kali ke 2 aku berjaya ajak papa makan kat kedai...sebenarnya papa sangat2 tak suka makan kat kedai...waktu arwah mama ade...tak pernah sekali pon family aku makan kat kedai...kalo mama tak masak sekalipon...papa akan beli makanan kat kedai...tapi mesti makan kat umah...

memang seronok dapat makan ramai2 camni...dan lagi seronok kalo arwah mama ade...pape pon tenkiu untuk my ayang sebab belanja...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...