Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari sabtu lepas...kitaorang g jalan2 kat i-city...last pegi pon waktu memula buka dulu...lagi pon sekarang dah banyak benda kat i-city....cuma kena banyak kuarkan duit lah...mane ade benda free...macam aku just pegi red carpet...ngan trick art museum...masuk red carpet aku amik pakej 2adult 2kids kena bayar rm130...nasib baik gak Dhafir free...tertelan air liur gak ler tengok ko rege...terlintas jap kat fikiran aku...kalo orang yang ade anak ramai camne lah yek...dalam ati aku bersyukur sangat2.....

 layan gamba jelah...tak larat nak tulis...ni seblom masuk red carpet...




ni dah masuk lam red carpet...memula naik tangga...terkejut gak aku tetiba patung tu bergerak...

lepas naik tangga ni...akan ade photographer yang dorang punya...1keping rm30...ni lah gambanya...

ni antara gamba kat lam red carpet... 

actually banyak lagi gamba...tapi tak larat lah nak buh semua....lepas kuar dari red carpet terus ke trick art museum...nak amsuk sini kena rm 15 sorang...memula masuk tu ade je photographer...tapi aku tak nak...yang syok nya kat sini gamba tu nampak cam real je kalo kena ngan aksi...


kuar je dari i-city...terus baik umah...penat bergamba...tapi malam tu teiba je my ayang buat plan nak ke satu tempat ni...nanti aku buat entry lain yek...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...