Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

kali ni kita citer pasal Darwish dulu...kan ari isnin ritu..aku dah tak bagi dia pakai pampers...so kiranya ari ni dah masuk ari ke 5...dan sepanjang xperimen ni berjalan...berpasang2 baju basah dek terkucil di tengah jalan...itu untuk first day hingga ari ke 3....masuk ari ke 4...dia dah bijak mengagak bila nak ke toilet....tapi aku tetap kena tanya....bukan ape....pantang kalo aku ralit sikit jah...tengok2 dah basah...dan ari ni blom ade lagi baju yang basah or lantai yang kena lap....kurang ler sikit keja aku....dan aku harap sangat esok Darwish lulus ngan cemerlang....kalo nak pegi giant ke tesco...still lagi aku pakaikan pampers...bukan ape takut "ter" lam keta...naya aku dibuatnya...oklah tu je bebelan aku untuk ari ni...nanti2 aku hapdate lagi...kot2 ler weekends ni ade tempat yang aku anak beranak buleh terjah...hehe...almaklum ler cuti panjang datang lagi...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...