Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

aku rasa sedih sangat2...sedih sebab botol whitening serum yang baru aku beli semalam dah pecah...gara2 anak jate yang bertuah...geram + kecewa...rasa cam nak nangis je...dah lama aku tunggu nak beli barang tu...maklum ler rege dia buleh tahan gak mahal...kebetulan semalam pegi jusco...ade sale kat watson...aku siap buat member card lagi...semata2 nak beli ngan rege murah sikit ler.... baru dapat guna skali...tengok2 dah hancur...baru berniat nak jadi cantik...tension weiii...tak tau nape ler anak2 ajte aku ni kreatif tak bertempat...ni bukan kali pertama ler anak2 aku menjahanamkan barang2 kegunaan harian aku...dulu abis lipstick ngan lipgloss hancur...adoiii..penat jiwa..penat perasaan aku ngan karenah budak 2beradik ni...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...