Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sepatutnya dah lama aku ajar Darwish free diapers...tapi entah ler selalu je tertangguh...salah satu sebabnya...bila lepas mandi aku tak nak bagi dia pakai pampers...terus merengek2...tu yang aku malas nak dengar...pastu pandai plak dia g amik sendiri pampers bagi kat aku...so seblom huru hara...aku turutkan je...tapi bila masuk tahun baru ni...aku dah setkan..yang Darwish kena gak free diapers...by hook or by crook...kalo ikut zaman Danish dulu...genap je thn umur 2tahun...terus diajar...lagi pon Darwish dah nak masuk 2thn setengah...dah besar dah pon...dan ari ni ngan semangat waja...aku terpaksa bertukar rupa jap...jadi ibu raksasa(bak kata Danish)...ajar Darwish kencing kat toilet...no more pampers...letih gak ler nak mengtrain anak bertuah ni...bila bawak ke toilet tak plak dia kencing...tup2 dia cakap basah....tension gak aku seketika...sampai 2kali kena tukar baju....gara2 terkucil d tengah jalan...mujur gak umah aku ni tak dpenuhi carpet...kalo tak jenuh nak cuci...lepas 2jam dilatih...barulah Darwish faham ngan arahan aku...mujur gak ari ni aku tak masuk dapur....just beli nasik ayam je kat tesco...kebetulan aku kena g tadika Danish untuk buat payment...tu yang menyimpang singgah jap...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...