Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni ari jadi my ayang yang ke 34....takde pape sambutan pon...coz ari ni kebetulan aku dan sepupu aku (2org) plan nak g jenguk sepupu yang baru dapat baby kat bangsar...sementelah plak bila dah g umah makcik aku tu..kami dijamu ngan nasik ayam...balik umah pon dah petang..ingat nak kuar gak ler makan2 lepas maghrib..tapi ujan ler plak...jadi santai2 kat umah jelah...pasal nak makan2 tu kita postpone next week...ok seblom aku terus melalut tanpa arah tujuan...aku nak tujukan ucapan buat my ayang...
"so dikesempatan ni sayang nak ucap selamat ulang tahun ayang....moga dipanjangkan umur...dimurahkan rezeki yang melimpah ruah...diberikan kesihatan yang baik sepanjang hayat..dan moga berterusan kasih sayang awak pada sayang & anak2...i luv u 4ever..."

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...