Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni area umah aku xde lektrik...memang awal2 lagi dapat memo...dah memang wajib bagi aku anak beranak kalo xde lektrik memang xleh dok umah...kalo dok umah gak...mula ler pakat2 nak meroyan...mulanya aku ingat nak je my ayang amik cuti...buleh panjangkan sikit langkah kaki...tapi tulah dah nama pon keje...harus ler diutamakan....so aku pon g ler merempit ngan anak2 bertuah ni...jangan salah faham yek...aku merempit ngan keta...bukan ngan motor...almaklum ler first class punya rempit....alah bukan jauh pon...just g tesco je...haha..lepas pick up Danish kat skolah...terus ler menghala ke tesco....so lunch ler aku 3beranak ari ni nasik ayam...lepas makan2...aku bagi chance ler anak2 bertuah ni bermain sesuka ati dia....dan ari ni aku baik ati mensedekahkan duit kat permainan ni...slalunya aku cakap kat Danish & Darwish yang mummy xde duit...memang seronok ler budak 2beradik ni bantai main....dah sejam berlalu...aku ajak anak2 bertuah ni balik...tetiba Danish cakap dia nak makan cup corn...tapi xnak makan kat umah...nak makan kat situ...layan ler jelah...kang kalo sampai umah awal sangat...takut lektrik blom ade...sebab kat notis tu tulis start kul 11-4...abis makan jagung...barulah angkat kaki kuar dari tesco....nasib baik bila sampai umah..lektrik dah ade...


ni konon2 ler lumba keta...tapi coins nya tak dimasukkan...so aksi je lebih si abang ni...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...