Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

untuk lunch ari ni aku tak masak....coz my ayang ajak try makan kat pantai dalam...restoran anis ni dekat ngan stesen komuter...kalo tak tau gak...pandai2 ler korang guna gps....coz aku pon guna gak tadi waktu nak mencari restoran tu...dengar kata memang best & terbaik ler masakan kelate kat sini...cam biasa lepas perbincangan kami laki bini...aku memilih untuk try kat sini....nilah gambo restoran tu(sumber en google)...besar dan luas gak ler tempat makan...ade 2bahagian...satu ade aircond..satu lagi juat ade kipas...

waktu aku sampai situ...lam kul 12lebih sikit...dah ramai giler orang...tapi still lagi ade meja kosong...so menu yang aku & my ayang try gulai itik(aku punya)...ayam percik(my ayang punya)...sikit je kan...dah nama pon nak try....bukan ape seblom pegi tu memmang dah survey kat internet...ramai yang kata sedap...tapi tulah...tekak orang tak sama ngan anak tekak aku...so tak nak terpedaya...baik ler amik sikit...buatnya tak sedap...kang jadi rugi + membazir plak...memang banyak ler pilihan lauk pauk...juling mata nak pilih...kuih mueh pon banyak...pastu siap ade persembahan dikir barat lagi...tapi waktu aku makan tadi xde pon...dan ni komen aku untuk makanan kat situ...best & terbaik...tak sia2 kami kuar semata-mata nak try makan kat restoran ni...harga dia pon murah...total untuk lunch aku anak beranak plus kueh 2jenis..just 21hengget je...berbaloi2...lepas makan terus balik umah...tak ukur shopping complex pon...coz my ayang perut dia tak berapa elok lagi...gara2 tersalah makan ari khamis lepas...citer dia camni...biasa ler kalo lunch hour...my ayang kuar ngan kawan2 dia...kebetulan ari tu boss dia ajak g makan kat Nando's...semua member dia kena sakit perut....tu yang tak berapa best nak menderats kan diri tu...takpe esok2 buleh g jale2 lagi...kan cuti sampai ari selasa...


 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...