Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....



dah lama aku tak menghapdate blog ni....biasalah kalo angin kemalasan mula bertiup dalam badan....tambahan plak aku sekarang ni asyik dok mengganti posa...tu yang tak larat nak mengadap laptop...dah tu last week aku demam +selsema+batuk...tempiasnya kena pada my little heroes....mujur gak my ayang tak terlibat sama...kalo tak kesian kat my ayang...balik pada tujuan asal nak bercerita pasal my kiddo...citer aku and my ayang just selingan saje....anak sulong aku (Danish) kini semakin ari makin bijak...bijak memanipulasi keadaan...petah bercakap...panjang akal...kebetulan waktu aku demam ari tu kami satu family ke klinik...Danish and Darwish just selsema je....tapi dah alang2 tu check up ler semua....Danish semakin bertambah beratnya...21.5kg...separuh dari berat mummy...patut ler semua baju yang lama makin ketat....dan sekarang ni Danish suka conquer tv...tak kira ler siang ke malam ke....yang dia tau nak tengok citer abang....kalo aku or my ayang tukar channel...tak sampai seminit dia akan tukar balik....maklumlah dah tau number channel yang dia suka....geram gak aku ngan peel Danish....sampai bosan aku dibuatnya....tapi nak buat camne...terpaksalah mengalah...tulah perngai anak jate aku yang sulong....yang second tak tau ler lagi....coz masih kecik...Darwish plak berat dia tak mencecah pon 10kg...selera makan pon tak semeriah dua minggu lepas....tu yang buat aku risau...nampaknya aku kena usaha lebih keras lagi...kena rajin mencari and mencuba resepi terbaru dan terkini...maklum jelah anak2 aku ni kalo makan agak cerewet...tak suka kalo asyik makan benda yang hampir2 sama....dah tu aku sendiri pon naik jenuh nak pikir...menu ape yang perlu dimasak setiap ari...pernah aku terpikir nak beli je tapi kalo rasanya tak sedap....tak jugak anak2 bertuah aku nak makan...tak pasal2 aku yang kena perabih...tu yang tak berapa syok tu....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...