Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

malam ni rasa bosan sangat...nak tido pon mata tak ngantuk lagi...adoiii...kesemua hero2 aku sudah pon lena dibuai mimpi....aku je yang tercanguk depan lappie ni ditemani radio...dan di saat ni tak terbayang dek minda aku kalo hidup tanpa ketiga2 hero kesayangan aku...alangkah sunyi sepi dunia ini...yang selalunya riuh ngan gelak tawa hilai mereka...sesungguhnya aku amat2 menyayangi kalian bertiga...w/pon kekadang rasa penat melayan karenah masing2...aku bersyukur kerna berpeluang merasa nikmat bahagia yang aku idam2kan selama ini....dan ari ni berjaya buktikan pada semua yang aku mampu miliki and merasa bahagia....tapi kalo tanpa kesudian my ayang yang berbesar ati menerima diri ini seadanya...tentu aku jauh dari kebahagian...tak perlu aku bercerita pada umum...tentang kisah silam yang pedih...yang penting kini adelah hidup aku disamping my ayang serta my 2 lillte heroes....itulah yang menjadi nadi hidup aku serta my priority.....terima kasih ayang...i luv u so much...Danish &Darwish mummy sayang kalian berdua...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...