Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

dalam entry seblom ni...aku ade citer pasal Danish yang tak sihat...ni plak kira sambungannya...lepas dah ok(x sakit perut &muntah2)....tetiba je bila bangun pagi(ari khamis) Danish cakap badan dia gatal...aku pon tengok ler....ianya macam ruam tapi satu badan penuh...merah giler badan dia...sampai kat muka pon ade....mulanya aku hanya sapu bedak sejuk je...tapi bila Danish dok merengek2 cakap gatal...aku jadi bingung...teringat ade calamine dalam peti sejuk....terus lumur satu badan...sambil call my ayang...aku dah mula pikir macam2...risau tahap gaban...nasib baik my ayang cakap dia buleh apply 1/2day...kalo tak jenuh ler aku terpaksa pujuk anak bertuah tu....susah betul nak ajak pegi klinik...sampai je my ayang...kami terus jumpa doc aziah...nasib baik tak ramai orang...bila jumpa je doc...aku terus bercerita....check punya check....mujur gak doc cakap alergi ubat...bukan sebab virus...lega ati aku...dan waktu aku dok menaip citer ni...merah kat badan Danish masih ade...tapi dah tak merah2 lagi...rasa gatal pon masih ade... cuma tak seteruk semalam...memang aku geram sangat kat doc yang check ari tu...entah ape2 entah...aku ni bukan ape.... dah ler Danish tu susah nak makan ubat...bila jadi macam ni...tak pasal2 dah menyusahkan aku...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...