Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

actually dua tiga ari lepas aku suggest kat my ayang....nak makan western...tapi tempat yang selalu kita orang pegi dah tutup...tak tau ler samaade tutup for good or watever....so kebetulan last week kami ke bangi...ternampak ade satu kedai ni...bila balik je umah my ayang terus google pasal tempat tu...mane ler tau kan kot2 tak best ke makanan dia... so tadi my ayang sampai awal...macam biasa ler kalo ari jumaatkan...mulanya ingatkan tak jadi...tapi my ayang cakap ok gak kalo pegi try kat bangi tu...aku ok je...sampai sane aku tengok tempat dia macam ok...terus duduk and order makanan...servis dia pon ok...tak lambat sangat...memula Danish tak memberi komen tapi bila nampak je makanan yang diorder...terus sibuk and bising nak makan...Danish ngan daddy bukan main syok lagi menikmati makanan...sedap gak ler makanan dia...Darwish plak terlena dibuai mimpi dipangkuan aku....nasib baik tidonya tak lama....bangun je Darwish terkebil2 agaknya...terkejut ngan keadaan sekitar...tapi disuap makanan tak ditolak...sangat berselera anak2 aku makan...yelah dah jarang2 dapat makan western...so layan jelah gambo2 ni...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...