Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

petang tadi aku and my ayang tak tau nak bawak my little heroes pegi mane....malas aku nak berpikir...asyik2 tempat sama je...sementelah pagi tadi my ayang pegi servis dua2 keta....so tak plan ler nak kuar ke mane2...tapi lepas lunch(menu sup tulang)....Darwish mula merengek...asalnya berebut mainan ngan Danish....sudahnya bingit telinga dibuatnya...so my ayang ajak kuar pusing2....on the half way my ayang cakap nak pegi MC'D bangi...so pusing balik umah...coz aku perlu tukar uniform...Danish bukan main seronok lagi bila cakap nak bawak pegi main kat playland di MC'D....on d way dua2 hero aku terlena...nasib baik bila sampai Danish or Darwish tak berpeel...masuk je dalam MC'D...Danish terus terjah kat playland...mujur gak orang tak ramai...dah tu dapat plak tempat duduk betul2 depan playland....so senang ler sikit nak monitor Danish....yelah risau jugak kalo jadi pape...my ayang just order nugget 1set +sundae choc...Danish and Darwish so behave...bagus anak2 mummy daddy ni...kalo seblom ni baik aku or my ayang memang jarang2 sangat bawak anak2 pegi main kat playland d fastfood restaurant...so bila tadi aku rasa ok jugak idea tu...sambil tu buleh aku dan my ayang dok lepak2...tapi tak leh diamalkan selalu...mau botak kepala daddy...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...