Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

semalam Danish asyik muntah2 and sakit perut...start dari bangun pagi...hinggalah ke petang...puas aku pujuk ajak pegi klinik...tetap tak nak...samapi aku bingung..tak tau nak buat ape...terpaksa ler tunggu hingga my ayang balik...pujuk punya pujuk(w/pon menangis) akhirnya berjaya gak...setiba di klinik doc plak xde...katanya kul 8mlm baru masuk...kiranya 7-8 waktu rehat....adoi...nak tunggu je rasanya lama sangat...mesti dua2 anak aku rasa bosan...so aku pon ajak my ayang singgah giant jap...kebetulan nak beli pampers Darwish and susu Danish...abis je membayar...tengok jam ade 15minit seblom kul 8...my ayang ajak singgah pasar malam jap....lepas terus ke klinik..ngam2 kul8...daftar and terus masuk...then doc tanya nape?...my ayang cakap asyik muntah2...dan macam2 lagi soklan...akhirnya doc cakap mungkin angin kot...aku pon pikir yang sama gak...maklumlah kelmarin(ari isnin)...Danish langsung tak nak makan...mungkin gak dia merajuk nga aku...coz aku marah dia kencing atas tilam...sebab tu protes sampai tak nak makan..bila ajak je dia cakap dah kenyang...mulanya aku tak kisah...tapi bila malam pon dia tak nak makan...aku mula cuak...jenuh bebel suruh makan...tapi tak gak jalan..sudahnya semalam sakit perut...entah berapa kali muntah...kesian plak aku nengoknya...dah tu bila suruh makan ubat...pandai je dia cakap...yang ubat tu tak berkesan...nak tergelak aku ngan my ayang...padahal dia yang takut ubat....itulah Danish...geliga betul otak dia..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...