Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....


JIKA...semua yang kita kehendaki terus kita MILIKI... darimana kita belajar IKHLAS

 JIKA semua yang kita impikan segera TERWUJUD dari mana kita belajar SABAR

 JIKA setiap doa kita terus DIKABULKAN
 dari mana kita beajar IKHTIAR

 JIKA hidup kita selalu BAHAGIA
 bagaimana kita dapat kenal Allah lebihdekat

 YAKINLAH...dan PERCAYALAH... dengan segala ketentuanNYA Adalah yang TERBAIK untuk kita,,,Aamiin ya Rabbal'alamin..

aku suka kata2 ni...penuh ngan makna tersurat dan tersirat...actually kata2 ni bukan aku hasilkan...tapi aku copy paste kat wall sorang hamba allah ni...bule aku jadikan kata semangat di kala stress menjenguk...

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...