Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni aku anak beranak g ukur bangunan kat klcc...dah lama Danish request nak situ...tapi tulah asyik tertangguh je....banyak benar alasan yang aku bagi...heheh...so sebagai ganti tak dapat nak g cuti2 mesia...aku & my ayang pon bawak ler anak2 bertuah ni jenjalan kat klcc...aku sendiri pon tak ingat bila last datang klcc.... haha....bukan ape kat klcc ni takat2 nak cuti2 mata...nak exercise kaki buleh ler....kalo nak shopping tu....rasanya kena tunggu my ayang jadi ceo ler gamaknya....nampak Danish agak excited...so kita orang pon terus menjelajah klcc....tetiba nampak booth Ralph Lauren...macam menarik je untuk try....so lepas tilik punya tilik...my ayang decide nak beli 1 untuk dia....kebetulan dapat travel bag....aku suka sangat coz kalo nak balik kampung buleh guna.....macam ler balik sokmo ye dak....tapi memang dah jadi tabiat aku & my ayang kalo beli perfeume....mesti tanya dapat free gift ape....kalo dapat bag barulah beli...kalo tak lain kali jelah....kecuali terdesak...
posing nga moo kat pintu masuk I-Setan...
 
mulanya ingat nak bawak my 2D ni masuk Petro Sains....skali tengok tiket + ramai sungguh masuk....cancel jelah....lagi pon Danish dah rasa bosan...yang nak tergelaknya...Danish cakap dia nak g klcc sebab nak naik jambatan yang kat tengah2 tu....buleh??....puas aku & my ayang explain kat dia....pastu dia tak nak g dah klcc...tak best...hahha...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...