Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

bagus sebenarnya program ni...sekurang2 nya buleh mahirkan diri berbahasa english...nak2 budak sekolah...contoh yang paling ketara anak aku Danish....memula dia macam seronok je bila tengok iklan oh my english...tapi bila asyik dok tayang je promo oh my english ni...tetiba dia jadi minat dan secara tak langsungnya dia cuba speaking english ngan aku & daddy dia...memang sejak2 akhir ni aku perasan yang Danish selalu je cakap omputih...kekadang cakap ngan adik pon dia cuba speak in english...dan adik pon ngikut jelah ape yang abang ajar...nak tergelak aku dengar 2beradik ni bercakap.....kalo seblom ni Danish agak malu nak speak english walhal kat sekolah dia bahasa pengantar english...mungkin sebab aku tak kisah dia cakap melayu ko english kat umah...yelah aku sendiri pon tak berapa fasih...camne nak ajar anak...mujur ler astro buat program ni...kurang2nya tak rugi aku dok bayar astro tetiap bulan...ade gak faedah untuk anak2 jate aku...hehe...nampak gaya aku pon kena join 2 beradik tu tengok oh my english....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...