Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

petang semalam lepas cuci2 mata kat jusco taman equeine...ini memang idea aku ler...maklum ler aku kan suka ukur2 shopping complex ni...my ayang suggest nak pegi taman...so terus ler ke putrajaya...kat situ kan banyak taman...sesape yang dok putrajaya of coz dah khatam semua taman yang ade....memula pegi kat dataran putrajaya yang dekat masjid tu....tapi cam panas giler...maklum ler kul 4lebih....so kita orang pon pusing2 ler area putrajaya...almaklum ler dah tak tau nk g mano...last2 kita orang singgah ler kat taman wetland...ramai gak ler orang kat situ...yang pasti situ jadi tempat tumpuan orang yang suka memancing...sambil2 tengok orang mancing...order ler mee goreng mamak ngan air milo ais & teh o ais....actually Danish nak minum fresh orange...tapi aku pandai2 je cakap kat kedai ni xde....hahha...bukan ape takut rege dia mahal mace bedil...tapi bila bayar oklah...x mahal gilos...dan mee goreng mamak pon sedap...

abis makan...sempat tengok2 kawasan sekitar...so ape lagi posing ler...Danish marah katanya "mummy ni asyik nak amik gambo je"...heheh...mestilah amik gambo...untuk kenangan...yelah mane tak angin bila dia ngan adik sibuk dok berlari bebas ke sana sini...mummy sibuk suruh posing...heheh...


 
tapi memang best ler petang2 dok sini...ngan angin sepoi2 bahasa....relax dan tenang je...kat wetland ni agak nya ade xtvity cam kayak...tapi entah aku tengok kaunter tiket dia tutup...semalam balik kul 6...sebab Danish dah remind aku yang dia nak tengok boboi boy....tak pe maybe lain kali buleh datang lagi....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...