Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni tetiba rasa cam blank pala otak aku nak pikir ape yang nak dimasak tengahari ni....setiap ari aku masak...sampai xtau nak masak ape lagi...rasa bosan je...asyik2 ulang makan benda yang lebih kurang sama...bukan nak kata aku ni tak bersyukur ngan nikmat tuhan....tapi tulah...kalo tak masak...sadis sangat nampak....yang paling kesian budak 2beradik ni...macam Darwish ok lagi kalo dia tak makan nasik...sebab satu ari tu berbotol2 susu dia minum...yang kesiannya Danish...dah ler dia tak minum susu....cerewet plak tu bab makan....asyik cakap makan benda yang sama je...adoiii fening2....kekadang tension gak ngan peel Danish ni....tapi nak wak camne dah nurun aku....hehe....dah ler aku ni bukan teror mane pon masak + tahap kerajinan tu kurang....macam 2 3minggu lepas....aku ade cakap ngan dia..."nak makan makan..tak nak makan sudah...tak yah dok berpeel bagai...esok2 kalo mummy mati camne".....aku saje cakap gitu sebab serabut asyik dok complain bosan...bosan memanjang.....dan esoknya aku tengok dia balik sekolah je makan ape yang aku masak tanpa banyak songeh....oklah tu terkesan gak ayat tu kat ati dia....kesian memang kesian tapi aku takde pilihan....nak tak nak...itu jelah cara dia supaya dia tak buat perangai....tapi aku tertanya2 gak anak orang lain ari2 makan ape yek....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...