Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....






 actually buku jangan bersedih ni dah lama aku ade...bukan beli pon tapi hadiah perkahwinan aku dulu...ade member mama aku yang bagi...dulu memula kawin pernah gak aku cuba baca...tapi tak sampai separuh pon...entah rasa cam malas....so aku pon buat ler koleksi untuk  tontonan...tapi sejak aku berniat nak stop shopping2 ni...aku mula ler baca balik buku ni...kekadang bila kita stress memang elok sangat ler mentelaah buku ni...kiranya aku berjaya ler tahan nafsu membeli...tapi entah nape last week bagai memanggil2 aku suruh beli...memang ler aku terberkenan tudung ni...ingat nak beli borong je....tapi setelah mendapat khidmat nasihat pakar....beli lah selai buat ubat ati....jadilah...dari dok telan air liur je...hehe...terluah perasan plak...hahha...berbalik citer buku tadi...aku blom lagi abis membaca nya...baru separuh....kalo rajin aku baca ler banyak helai sikit...kalo malas tersadai jelah tepi katil....tapi yang aku buleh buat conclusion nya...dalam idup kena SABAR....REDHA...SYUKUR...w/pon kekadang aku rasa susah gak ler amalkan ketiga2 sifat tu...nak2 bila ati rasa berkenan kat sesuatu benda....tapi bak kata orang pasrah jelah...haha...tapi bagus sebenarnya buku ni...untuk terapi jiwa dan minda....selamat membaca..



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...