Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

lama aku tak citer pasal my 2D...cepat je besar budak 2 beradik ni...Danish sekarang ni dah buleh ajak berbual...tapi kekadang sentap gak aku dibuatnya...nak2 time aku dok tilik2 baju ke tudung ke kat internet...mula ler dia sound aku...ayat tu macam diajar2 je...tapi bagus gak dia sound...sekurang2nya dia menyedarkan aku...sampai aku putuh angin...hahha...pelajaran dia sekarang amat ler ok...tapi still lagi ade sesi belajar kat umah....kekadang dia cakap "dah dapat no 1 pon kena belajar lagi ke"...adoii letih nak mengexplain....alhamdulillah buku iqra' pon dah masuk buku yang ke 3...ade masa2 tertentu rasa nak je antar dia belajar iqra' ngan mane2 ustad or ustazah secara persendirian....almaklum ler aku ni bukan bijak pandai....tu pon kekadang aku ajar based on youtube yang my ayang download....takut sangat tersalah ajar....Darwish plak sekarang ni dah bijak bercakap...ayat dia yang paling best"sian adik"...kalo dia tak dapat yang dia nak...selalu sangat buli abang...loni pon aku dah start ajar dia menulis no 1 ngan buat bulatan...tapi kejap jelah...penat katanya...kalo kira 1-10...dah buleh tapi still lagi ade tertukar....kalo baca ABC tak berapa ingat lagi...tapi Darwish ni pandai membodek....kalo tetiba dia cakap "ayanm ammi peluk ammi"(sayang mummy peluk mummy)....mesti ade yang tak kena...konon2 cakap gitu tak kena marah...hahha...moga 2beradik membesar ngan cemerlang...amin...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...