Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni Danish dah start exam untuk first semester 2012...untuk ari ni paper english ngan bahasa melayu....esok (rabu) maths ngan science....lusa plak(khamis) mandarin...harap2 dia buleh jawab ngan betul semuanya...ape pon kita tunggu jelah komen dari Danish nanti...lagi on aku ade buat perjanjian ngan Danish...kalo exam kali ni dapat markah 100% semua subjek...pastu dapat no 1 lam class dia...aku nak kasi hadiah...sekarang ni Danish dah boleh membaca ngan lancar...alhamdulillah...kalo suruh baca buku cerita ...tak kisah ler english ke bahasa melayu ke...dua2 nya lulus...kiranya target aku nak tengok Danish buleh membaca di usia 6thn berjaya....tapi Danish ni suka sangat subjek maths...kalo buleh buat latihan maths cepat jer......bab membaca ni aku perhatikan dia kureng sikit ler minat dia...tapi mungkin sebab aku slalu dok paksa dia...tu yang dia terpaksa rajin kan diri....kekadang tu sampai menangis...bila aku suruh membaca....dah ler aku ni peseng tak leh dengar anak2 menangis...mula ler bertukar wajah...dan2 tu ler dia boleh baca buku ngan elok...betul2  anak bertuah kan....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...