Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni Danish ade lawatan kat taman burung k.l...so pagi tadi aku terpaksa antar awal sikit dari biasa...coz Danish cakap yang teacher  dia ade bagitau yang bas akan gerak tepat2 kul 8...kalo sesape lambat kena tinggal...memang awal dan cepat ler anak jate aku bersiap...mungkin excited sangat2 nak pegi jalan2...walhal dah pernah pegi sane...sampai breakfast pon makan sikit je...geram aku...bukan ape aku takut dia lapar...tapi katanya nanti teacher dia ade sediakan makan...actuallly aku amat2 ler risau...w/pon ni bukan  first time Danish pegi lawatan sejak dia masuk tadika....tapi entah ler...harap2 Danish selamat dan semuanya ok ....amin....dari semalam aku dok pesan kat dia...suruh ikut teacher je...jangan ikut orang lain...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...