Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni danish cuti sebab parent day...so dah jadi tugas aku untuk g jumpa teacher dia...aku sampai lam kul 8.30am...sepatutnya time aku kul 9.20...hehe...sebab lepas tu aku ade hal lain plak nak settle...mujur gak ler my ayang cuti...kurang ler sikit letih aku tu...masa aku jumpa class teacher Danish(teacher sham)...memula dia tunjuk report card...oklah semua A...pastu aku tanya Danish dapat no bape...debar gak aku time tu...skali dia cakap Danish dapat no 1....aku lega...rasa berbaloi2 penat lelah aku dok marah2 paksa2 dia belajar...dan aku memang tak expect yang Danish akan dapat no 1...actually lama gak ler aku ngan teacher sham borak...banyak improvement Danish....alhamdulillah...kena start buat proposal ler nampak nya nak g cuti2 mesia...hahah...dah selesai pasal Danish...aku berkejaran ke shah alam plak...urus pasal adik aku yang bongsu sambung blajar kat unisel...dulu blajar kat uniten...buat foundation in accounting....pastu boleh plak cakap course account tu susah...padehal kalo usaha sikit dah buleh masuk degree...ikut ati aku geram...malas nak amik tau...tapi mama aku kata bagi peluang ke 2...kalo tak blajar sungguh kali ni...ikut dia nak jadi ape...tapi kali ni kalo buat hal memang kaw2 kena ngan aku....harap2 adik aku tak buat hal ler kali ni...sian gak kat mama ngan papa aku...mintak dijauhkan ler anak2 jate aku ni buat perangai bukan2...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...