Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

semalam kan cuti labour day...so aku pon ikut serta cuti masak...hehe...untuk lunch ari ni aku anak beranak pegi makan kat restoran half moon kat seri kembangan...actually restoran ni restoran arab...segala makanan negara arab ade kat sini...ni bukan ler kali pertama aku makan kat sini...dah banyak kali cuma x update je...kalo korang pegi makan kat sini...xyah ler terkejut kalo korang dikelilingi orang arab....coz restoran ni memang famous ler bagi orang2 arab yang ade kat mesia...mujur gak aku sampai awal sikit kalo tak terpaksa ler berdiri menunggu meja kosong....kat restoran ni ade 2bahagian...satu yang bisa dan satu lagi yang aircond punya...aku sah2 ler pilih dok kat yang ade aircond...tapi time lunch hour memang penuh....ni my ayang yang cakap...sebab dia slalu gak datang makan kat sini ngan member2 ofis dia...pade aku rege makanan kat sini xler mahal gilos....makanan dia pon sedap...yang slalu kami order Madghut chicken...xpon madghut lamb....
nilah menu dia...so x payah korang susah2 nak imagine camne rupa makanan yang korang nak order....yelah pekerja kat sini hanya mahir berbahasa arab...english pon x berapa nak faham....kalo nak senang korang just tunjuk je kat gambo mane yang korang nak...xya nak tanya lelebih...


ni plak sementara tunggu makanan sampai...
memang berbaloi2 ler makan kat sini...Danish makan bertambah2...Darwish keje dia ratah ayam je...bila aku nak suap tak nak...tapi kalo daddy dia suap buleh plak nganga seluas2 nya...anak daddy katakan....



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...