Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

 semalam tadika strawberry ade buat family day kat dewan mpkj....sama cam tahun lepas...cuma last year xde plak bayar2 bagai....tapi bagi aku tahun ni kureng best sikit...sebab kena bayar untuk setiap game yang ade...dah ler 1coupon tu rege rm1...cuba bayangkan kalo nak main semua game yang ade...maknanya kena abiskan lam 30hengget...baik aku anak beranak g makan kat mc donald ke...perut kenyang hati pon senang....dah ler yuran sekolah tetiap bulan 250 per month....cam melampau plak....tapi aku join gak ler kejap...beli coupon 5hengget je...buleh ler main 4 game...hehe...yelah kesian gak kat Danish tu...sesekali aku bagi ler peluang dia rasa seronok main...tapi aku tak tunggu pon sampai majlis abis...ramai je aku tengok yang balik...mungkin ade gak ler parent yang berpikiran cam aku ni....haha...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...