Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

even aku slalu je ke putrajaya...tapi tak pernah terpikir nak singgah segala taman yang ade kat area putrajaya...oleh sebab ari ni tak tau nak bawak my kiddos jenjalan ke mane...maka terbit ler idea nak try g taman botani...itu pon survey dulu kat internet...waktu sampai sane..cuaca pon macam redup je..tapi tu kejap je..tetiba mentari muncul lagi....actually takde ler benda yang menarik sangat kat situ...cuma view je cantik....tenang je tengok tasik...so memang tak heran ler jadi lokasi untuk pengantin2 bergambo...waktu aku kat sane...kebetulan ade 2pasangan yang sedang berposing2...sempat aku anak beranak berjalan menikmati pemandangan...dan yang pastinya tempat yang sesuai untuk anak2 jate aku berkejaran...ni antara gambo ketika d taman botani....


dah penat pusing2..kami terus ingat nak balik...tapi seblom tu..Danish cakap dia dahaga sesangat...ingat kat lam taman tu ade kedai jual minuman...tapi xde plak...cuma ade mesin jual air gas...anak2 jate aku tak diajar minum air bergas...so kuar mencari kedai...tapi nampak plak sign board taman putra perdana...singgah ler situ jap...kot2 ler ade orang jual2 air ke...tapi langsung tak nampak bayang kedai...kat sini ade ramai gak family2 bergathering and orang jogging....pastu nampak ler playground...tapi kan aku sebagai ibu memang tak yakin ler nak bagi anak2 jate aku ni main...coz kat situ tak permainan dia macam tak friendly gitu....kalo ade anak yang dah besar panjang lain citer...ni aku tengok yang g situ semua bawak anak2 kecik sebaya anak2 aku...entah sape lah yang reka permainan tu...membahayakan betul...aku singgah kejap je...oleh sebab aku & my ayang plan nak makan burger kukus...so kita orang singgah ler bangi...kedai yang jual burger kukus tu restoran kelisa...sebelah ngan hospital pakar an nur...best gak ler burger dia...tak berminyak dan yang penting murah...kalo sekali tengok cam ala2 prosperity burger....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...