Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak masuk tahun baru ni...aku ade ler berazam nak stop kejap habit shopping online ni...bukan ape tahun lepas..habit tu menjadi2...pas satu2 aku beli...asal tengok je mesti berkenan...asal berkenan je mesti aku beli...hehe...w/pon barang yang aku beli tu rege dia tak melebihi 50hengget.selai...tapi bila diitung balik...wah borong sakan....maklum ler semua diujung ari...tekan2 sikit...esok dah sampai barang kat depan pagar....senang idup....tapi yang tak berapa senang duit lam poket my ayang ler...waktu nak beli tu rasa macam bersalah gak ler...yelah asyik aku je shopping...my ayang memang jarang dia shopping...kalo g memane pon aku jelah yang bersungguh dok perabih duit...beli baju ler...jeans ler..tak pon barang penjagaan muka...kalo bukan untuk aku...anak2 jadi alasan...ape punya binilah aku nikan...bukan nak tambah lagi duit...makin dok perabih ade ler...tapi seblom shopping tu...aku tanya dulu pendapat my ayang boleh ke tak...sesuai ke tak...bukan main rembat je...tapi nak wak camne...tiap kali aku tanya mesti boleh je jawapan dia...mungkin gak my ayang tak sampai ati nak kata tak boleh...takut bini kesayangan dia meroyan plak...hehe...tak pelah lepas ni aku kena jarang2 bukak fb...fb nilah yang banyak mempengaruhi aku...tetap gak tak nak salahkan diri sendiri....



 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...