Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

assalamualikum...wah bunyi macam ustazah pilihan ler plak...hehe...lama blog ni sunyi sepi...tuan tanah kemalasan sikit...actually aku baru je balik dari kampong...kan cuti raya cina...mulanya aku tak plan pon nak balik...coz dah buleh agak jalan mesti jem...tapi kebetulan plak papa aku tak berapa sehat...tu yang redah gak balik...ari sabtu makan jem gak aku anak beranak...tapi tak ler teruk...mungkin aku kuar awal...mujur gak waktu balik semalam jalan sikit punya clear....satu benda yang best kalo balik kampong ni...ari2 hadap makanan yang best2...bangun pagi makan nasik....tengahari pon bedal nasik...malam makan lagi...4ari dok kampong...kejenya mentekedarah...puas ati sungguh aiih dapat menikmati segalo mokniko makanan....buleh dikata sempat ler try semua makanan yang dilist kan seblom balik....dah macam wajib plak ikut list bagai....tapi bila dah balik sini...lemau plak rasanya....nak masuk dapur....nak beli kat luar...takde yang menarik...tak sedap +mahal...kecuali fast food...tapi tekak rasa nak makan nasik...camne tu??....sendiri pikir ler jawabnya...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...