Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

seperti biasa kalo ari cuti...keje aku anak beranak mestilah ukur jalan...macam semalam(sabtu)..kami pegi kenanga wholesale city...tebus balik yang seblom ni tak jadi pegi...hehe...tapi seblom tu g makan nasik kandar kat p.j dulu...wajib isi perut kenyang2 supaya senang aku nak tawaf kat lam tu...memang tak dinafikan banyak kedai yang jual murah2...tapi aku rasa tak berapa berkenan di ati ler baju2 tu semua...bukan ape baju2 kat situ boleh dikatakan baju yang ala2 telanjang kalo aku pakai....dah tu plak macam badut sarkas...mungkin orang kata aku ni kolot ke...tak reti nak berfeysen ke...tak kisah ler...yang penting aku tetap ngan pendirian aku...sebab tu kita tak buleh ikut orang...mungkin kalo si A pakai nampak cun melecun...dan bila si B pakai nampak "melecur" terus...bak kata pepatah ukur baju d badan sendiri...dan atas sebab musabab yang kukuh tu aku rela beli baju kat jusco or parkson...mahal sikit xpe...janji puas ati...
dan ari ni plak kami menderats kan diri ke sunway piramid...bangun je pagi terasa nak situ...ni sempat lagi bergambo kat pokok krimas & santa...yang kat tempat ice skating tu....Danish ler yang xcited...aku lagi suka...hehe...
pastu bagi diorang main jap kat area games tu...sempat ler 2,3 games yang dorang main...

pastu kami g lunch kat kenny rogers yang menjadi pilihan Danish...sebab seblom tu aku bagi 2choice...carl's junior or kenny rogers...bila dah kekenyangan...rasa nak melangkah pon mula lemau...so better balik umah jelah...ni gambo before balik...Danish yang ternampak dan terus nak bergambo...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...