Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sambil melangok kat depan laptop aku melayan piala malaysia kt tv...actually aku sebenarnya bukan peminat fanatik sukan bola sepak....begitu gak ngan my ayang...saje je tengok...coz semua orang asyik citer pasal bola....menengokkan keadaan dalam stadium memang meriah....ngan gelombang lautan merah memenuhi ruangan stadium...untung gak kelate menang...buleh cuti free...sebagai anak kelate aku turut berbangga and bergumbira ngan kemenangan pasukan kelate....tapi kalo aku diberi peluang untuk menyaksikan kat stadium...rasanya baik aku dok kat umah je...xhingin pergi pon....dah ler kena kena berasak2...tak sanggup rasanya....tapi bak kata my ayang...kalo dah minat giler ape pon sanggup...nasib baik ler my ayang tak minat sangat pasal sukan...minat pon takat suam2 kuku je... kebetulan plak si kecik dah tido....cuma si abang je yang join daddy lepak depan tv....tu yang boleh layan bola ngan aman...pagi tadi aku and my ayang pegi hospital...last appoinment...alhamdulillah semua ok...my ayang kembali sihat...tapi doc tetap suggest yang my ayang mesti turunkan berat badan....dan bermula malam ni my ayang kembali berdiet...sebenarnya my ayang tak kisah kalo tak makan...tapi tulah aku plak yang risau...takut dia kelaparan...camne my ayang nak kurus???...hehe...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...