Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

last week kan cuti panjang...memang aku dah plan awal2 lagi nak pegi i-city(jumaat mlm)...w/pon sekadar nak tengok lampu...bukan ade pape yang menarik pon...kebetulan adik bongsu aku pon ade wif his aweks...sempat ler bergambo sakan....




esoknya (ari sabtu) aku plan nak pegi A'Famosa...tapi tak menjadi...alasan bayaran mahal ler...so tukar plan nak pegi zoo negara...tapi x menjadi gak...alasan panas...takut rentung plak muka...hehe..walhal muka x ler lawa mane pon...last2 kami pegi Berjaya Times Square...tempat pon sejuk...buleh cuci2 mata...mane lah tau kan kot2 buleh membeli ape2 yang patut...haha...x abis2 shopping kejenya...mulanya aku and my ayang nak bagi my kiddo main kat level 7...alah tempat mainan untuk kanak2...tapi bayarannya mahal yang amat...tu blom lagi campur ngan aku and my ayang...sudahnya x jadi...Danish dah ngamuk2 nak main...katanya tadi cakap boleh main...lepas tu tak buleh plak...nasib baik ler anak aku bukan jenis yang suka guling2 kalo tak dapat yang dia nak...dalam ngamuk2 ikut jugak mummy and daddy pusing2...abis seisi menjelajah BTS...

mummy & darwish



buat muka protes

my ayang ajak singgah jap kat The Mines....saje nak bagi Danish main...sebagai ganti...so boleh ler Danish main ngan sepuas ati....lagi pon kat sini jauh lebih murah....w/pon permainan nya tak ler segah mane pon...tapi kira ok ape....kalo tak asyik cakap xde pape pon...inilah antara gambo yang disnap...

Darwish pon tumpang main...

dan ari ahad plak aku and my ayang ke ipoh...coz one of my ayang's friend kawin....yang pegi bukan kami aje tapi convoi ramai2...ade ler lam 5biji keta...kul6.30 kami pon sampai kat umah...minggu yang memenatkan tapi seronok...dapat jalan2..hehe...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...