Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

my ayang kini makin sihat...tapi still lagi nampak kepenatan...penangan denggi tempoh ari....namun aku bersyukur..coz my ayang kembali sihat...yelah it takes time....dan start ari ni my ayang dah buleh drive...kalo seblom ni aku ler yang jadik driver....tapi my ayang still lagi mc....harap2 ari jumaat ni(8/10) appointment ngan doc...semuanya ok....nilah wajah terbaru my ayang...nampak kurus sangat...kalo nak dibandingkan ngan gambo ari raya...xpelah awak tetap jejaka terhandsome dihati saya...betul tak ayang??....


citer pasal hero yang ke2....Danish plak seperti biasa....mulut bagai bertih goreng...ade je benda yang dia nak citer or dia nak tanya....kekeadang rasa malas gak nak melayan soklan dia...nak2 plak time aku penat....bila aku cakap x yah ler tau...dan2 dia jawab nak tanya pon tak buleh....and last pasal si kecik...darwish dah pon 13bulan...dah buleh berjalan sendiri...tapi makin melasak.....suka panjat memanjat...memang tak reti dok diam....lagak bagai dah besar....tambah2 bila tengok ape yang si abang buat...cara budak berdua tu bergurau pon agak kasar...hinggakan aku plak yang rasa takut...tapi baik Danish mau pon Darwish...dua2 tak leh kalo salah sorang takde....contohnya si adik tido...mula ler si abang bagai cacing kepanasan....begitu gak ngan si adik...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...