Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

aksi2 kemesraan antara abang & adik....

tengok ajelah budak berdua ni....suka sangat bergurau...tak kira kat mano sekali pon....kat umah...dalam keta...kekadang dah nak tido pon still lagi nak gelak2...last2 mummy biarkan aje....bila masing2 ngantuk...pandai ler dia cari port nak lena....tapi bila pegi kat umah orang ke...mane2 majlis ke...pandai plak dia orang behave...adoiii anak bertuah sungguh ler....sebenarnya seronok tengok Danish ngan Darwish bermain sama2...w/pon kekadang abang agak kasar tapi si adik layan gak....seingat aku waktu Danish kecik dulu tak ler selasak Darwish...tapi macam kata my ayang dulu Danish dia sorang2...tapi sekarang dah ade cikgu...tu yang Darwish melasak tak ingat dunia....dah ler langsung tak nak tido siang...kalo tido pon kejap sangat....riuh rendah bagai ade anak 10 aku dibuatnya...tu blom lagi time melalak...berebut mainan ke...terlanggar antara satu sama lain ke...pening ,penat,letih melayan karenah anak2 jate aku ni....tapi bila renung balik wajah Danish or Darwish...rasa bersalah menghantui diri...tambah2 kalo aku marahkan dia orang...aku bukan sengaja nak marahkan anak2 aku...tapi peel dia oarng kekadang memang menaikkan suhu kemarahan ati aku...nak2 plak time jiwa kacau...time tulah aku nak sangat budak2 ni cepat2 membesar...tapi hati seorang ibu...marah camne pon cepat je reda...itulah aku...lepas marah2 aku mesti akan peluk dan cium anak2 aku...mummy sayang Danish ngan Darwish...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...