Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

pagi tadi my ayang ade appoinment ngan doc @KPJ Kajang....dan semestinya aku jadi pengiring yang setia...untuk rawatan susulan...aku plak yang rasa berdebar....sedangkan my ayang nampak relax je...bila masuk jumpa doc...alhamdulillah semuanya kembali seperti sedia kala...dah bebas dari denggi...aku pon tanya ler penadapat doc...tentang betul ke orang kata kalo kena denggi kali ke 2...akibatnya parah...dan doc pon cakap secara faktanya betul ler....seram sejuk aku dibuatnya...tapi mintak2 dijauhkan ler....3minggu lagi ade temujanji ngan doc lagi...coz liver my ayang blom pulih sepenuhnya lagi....tu yang doc suruh datang lagi...sewaktu my ayang dibenarkan balik ari tu...peparu my ayang still berair...gara2 denggi punya pasal...nasib baik bila doc check peparu dah ok...syukur sangat...aku jugak mintak supaya my ayang ditimbang berat...coz aku nampak dia kurus and cengkung...bila ditimbang rupe2nya berat my ayang cuma turun 2kg je...ketika dok kat hospital...tapi nape semua orang cakap my ayang memang nampak kurus...bukan mata aku yang silap nengok ler....tapi doc kata berat my ayang still lagi over weight...kena turun 5kg lagi...baru ngam ngan ketinggian dia....dan2 tu my ayang bersemangat nak diet...tapi macam biasa ler...aku risau kalo dia tak makan...lagi pon baru 2ri lepas my ayang begitu berselera makan...waktu dia sakit ari tu offer ler ape pon jawapan dia tak de selera...tak ke kesian namanya tu...so biarlah my ayang menikmati makanan yang dia nak....janji aku and my ayang bahagia...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...