Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

dah lama aku x hapdate blog ni....ramai yang tanya nape lama menyepikan diri....entah xde citer yang menarik untuk dikongsikan....tima kasih ler pada sape2 yang sudi jenguk blog yang tak seberapa ni...2ari lepas Darwish selsema...dan ari ni pon still ade lagi...tapi oklah tak melarat...mulanya risau gak aku...takut demam ke...tau jelah zaman sekarang ni..kuman & bakteria semua lepasan universiti...macam2 penyakit ade...tu yang kena berhati-ati...dah tu plak tadi tengah aku syok dok mensettlekan kain yang setinggi gunung(3ari x lipat )...tetiba dengar Darwish meraung...upe2nya dia terlanggar coffe table.....waktu main ngan Danish...pujuk punya pujuk akhirnyasenyap ler anak bertuah ni...tapi lepas tu buleh plak pegi main ngan si abang...macam takde pape yang berlaku....lusa plak my ayang ade appoinment nga doc @KPJ Kajang....harap2 temujanji ni yang terakhir...serasa aku my ayang dah pon pulih seperti sedia kala...dan akhir2 ni aku jarang sangat masuk dapur(masak)....boleh dikira ngan jari ler berapa kali aku masak....sejak my ayang dilanda "mimpi ngeri"ari tu...kalo ujung minggu lagi ler...dari breakfast hingga ler ke dinner...semuanya ditapau....tapi aku ni dikira manusia yang paling beruntung...coz dapat asben macam my ayang...tak cerewet and tak pernah memaksa aku dalam semua hal especially bab masak...dari awal kawin sampailah sekarang..."kalo sayang rajin..masaklah..tapi kalo malas kita makan kat luar aje..."itulah ayat my ayang...tapi aku tak ler sampai take advantage plak kan...cuma kekadang je time rasa malas + bosan melanda....hehe..



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...