Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

semalam lepas tidokan anak2...aku pon dok kat living hall(atas) sambil menemani my ayang siapkan keje ofis...sejak dua ari lepas my ayang agak sibuk ngan kejenya...slalunya dia yang tidokan si kecik(Darwish)...tapi kini diserahkan kembali pada yang empunya...tak kisah ler...bukan jadi masalah pon....Danish pon terlena sama....dan seperti biasa aku ni nama jer nak teman...last2 aku buleh terlena di atas sofa...alah bukan lama pon 1/2jam je...entah ler rasa penat sangat tubuh ni...bila aku terjaga my ayang still lagi khusyuk ngan keje opisnya...aku pon ngan rasa tak bersalahnya bangun and sibuk dok tanya itu ini ngan my ayang...dalam2 sibuk dok pikir pasal keje sempat gak dia melayan soklan aku yang entah ape2...biasalah aku ni kan suka bertanya...entah ler aku rasa tak buleh ler kalo dok berdiam diri je.... dalam2 dok berborak akhirnya siap ler keje opis yang perlu disubmit esok(ari ni)...dan kami masih terus berbual dari hati ke hati...sebenarnya aku ngan my ayang takde isu pon...saje borak2 untuk lebih memahami antara satu sama lain...dan saat tu aku terbayang alangkah sunyi idup aku dan my ayang kalo takde 2beradik tu...dan ianya diakui my ayang...memang jelas rasa kesunyian tu....yang slalunya mencetuskan riuh rendah...terus aku teringat one of my gud buddy yang blom ade anak...moga2 ade rezeki dia nak menimang cahayamata....dan takkala ni aku rasa amat2 bersyukur diberi peluang menjadi seorang ibu....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...