Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....


ini citer pasal Danish...kalo seblom ni aku ade tulis yang dia dah tak pakai pampers lagi...baik waktu siang mahupon waktu malam....cuma waktu buang air besar je dia gunakan pampers...dan ari ni pepagi lagi Danish cakap yang dia sakit perut...secara kebetulan pampers yang sedia ade dah abis...so aku pon suruh ler dia masuk ke toilet...mulanya dia menangis tak nak...aku pon cakap ler pampers dah abis...kan daddy dah cakap yang dia tak nak belikan Danish pampers lagi....terpaksa ler aku kaunseling Danish....kalo aku terus marah2 memang tak menjadi...nak tak nak terpaksa ler aku pujuk dan cakap elok2...agak dah lama dia pon setuju nak "popo" kat toilet...mungkin dah tak leh tahan sangat kot...alhamdulillah berjaya jugak akhirnya...w/pon aku terpaksa dok sama dalam toilet....oklah tu...dari dok abis duit beli pampers..kan rugi namanya...lagi pon hanya pampers MAMYPOKO je yang muat...tu pon size XXL....jadi bayangkan ler....bagus gak pampers abis...so senang ler sikit keja mummy...kalo tak jenuh nak terangkan satu persatu...ade je alasan yang Danish bagi...sekarang ni kalo bercakap bukan main lagi hebat...sampaikan mummy ngan daddy pon buleh terdiam...sekarang ni tengah dok pikir nak bagi Danish present...dan tadi waktu aku bagitau my ayang pon pasal Danish dia bangga sangat...at least kurang sikit beban daddy...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...