Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni aku and my ayang bawak anak2 ke sungai congkak...saje jalan2...lagi pon dah lama tak pegi sana...last pon 2008(if i'm not mistaken)....asal ujung minggu je...mesti buat lawatan menjenguk shopping complex...macam bosan ler plak kan....tu yang aku terpikir nak pegi picnic tu...so aku pon cadangkan kat my ayang...dia agree je...seawal pagi kul 8++ kita orang kuar...sambil nak mencari bekal makanan...coz aku malas nak masak...kang terlambat susah plak....baik beli je...sampai sane lam kul 9....orang pon tak ramai lagi...tempat dia ok ler gak....my ayang terus cari port yang baik punya...blom sempat mummy ngan daddy letakkan barang2 Danish dah dok bising2 nak swimming...so terpaksa ler mummy sensorang mensediakan while daddy plak membawa kedua hero kami mandi...memula Darwish menangis...mungkin gak terkejut coz air kat situkan sejuk.... bila lama sikit ok ler...w/pon nampak terketar2 kesejukkan....disebabkan rasa kesian my ayang suruh ambik Darwish naik....so tengok ler betapa happynya my little heroes bermain air...my ayang plak ngan relanya melayan karenah anak2...



ini plak aksi Danish ala2 swimming gitu...


lepas menjamu selera and my ayang ngan Danish sekali lagi terjun ke lam air...my ayang nak suruh anak jate dia tu main sampai puas...Darwish plak dok ngan mummy sambil posing.... then tenngahari kami pon gerak balik....coz Darwish pon dah lena...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...