Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

2 ari lepas berborak kosong ngan salah sorang teman lama setelah bertahun tak jumpa...bercerita dari satu isu ke satu isu...hinggalah menyentuh tentang kehidupan masing2...dan bila aku cakap aku suri umahtangga...cepat je dia jawab bestnya....aku pon heran ape yang bestnya dok umah...keje tak pernah siap...penat tak pernah reda....segalanya bagai tak cukup masa(asyik terkejar2)....dari pagi hingga ke malam tak menang tangan aku dibuatnya...so ape yang seronoknya...sesetengah orang berpendapat kalo tak keje at least boleh tengok anak2 membesar di depan mata....menjaga ngan tangan sendiri....yang tu aku tak nafikan...keseronokkannya sukar digambarkan...tapi bila diteliti dari aspek yang lain...mungkin ade yang tak berapa best...tapi entah ler...mungkin dah bertahun aku dok umah...so tak jadi masalah...w/pon kekadang teringin gak sesuatu yang berbeza dari rutin harian...lain orang lain pendapatnya...tepuk dada tanya selera...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...