Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

mulai minggu ni aku dah start ganti posa yang lepas...bukan sehari dua tau tapi 15 ari...sekarang baru terhegeh2 nak mengqada'kan posa...coz last year aku bersalinkan Darwish lam bulan posa...itu kira ok lagi kalo nak dibandingkan tahun 2006...waktu aku bersalinkan Danish seminggu seblom posa... sah2 ler aku sapu bersih sebulan bulan ramadhan tu...bayangkanlah..jenuh nak menggantikannya...mulanya aku ingatkan tak jatuh pada bulan ramadhan bila aku plan nak pregnant kali ke2....upenya tersilap kira...so untuk yang ketiga nanti(plannya 2012)kena tengok calendar betul2....supaya tak tersalah hitung lagi....sekarang ni nak tak nak terpaksa ler redha...harap2 sempat ler abiskan 15ari tu seblom bulan ramadhan datang lagi...cadangnya nak ganti ari weekends tapi susah plak kalo nak berjalan...tau2 ajelah aku ni...kalo my ayang ade cuti mane nak lekat kat umah...mengukur jalan je kejenya....bukan ape kesian Danish &Darwish terperap je kat umah...tu yang asyik takde kat umah memanjang...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...