Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni genap dua tahun sudah umur blog aku “permata hati”….banyak citer suka dan duka tertulis di dalamnya w/pon ade gak episod yang tertinggal…kalo dulu waktu pertama kali menulisnya aku hanya ade sorang anak(Danish Ifran) tapi kini bertambah sorang lagi(Darwish Irsyad)... aku menulis blog ni pon sekadar mengisi masa terluang…dan mencoret detik2 terindah yang berlaku di sekeliling hidup aku selama bergelar isteri dan ibu…w/pon tak sehebat blog2 orang lain…tapi pada aku cukuplah menjadi tanda ingatan di ari muka…malah bila anak2 aku dah besar buleh ler dia orang baca balik kisah2 serta peel memasing…dalam hal ni aku harus banyak berterima kasih pada my ayang coz dia yang mengenalkan aku pada dunia blogger…dan kalo korang nak tau nama blog aku ni diambil sempena nama lagu kopratasa “permata untuk isteri” yang mane my ayang tujukan khas buat aku semasa memula kami kawin…so aku tukar ler sikit...supaya bersesuaian ngan citer yang akan aku paparkan...maka terciptalah "PERMATA HATI"....dan terima kasih ler pada sesape jua yang sudi menjenguk ke blog ini...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...