Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sempena ari bapa ni aku nak wish hepi fathers day tok semua bapa2 di dunia....especially to my papa and my ayang...kedua2 lelaki ini banyak memberi banyak inspirasi buat aku dalam menempuh arus kehidupan...my papa w/pon dia seorang yang garang dan tegas dalam mendidik aku adik beradik(amat ditakuti oleh ank2 dan jugak ank sedara)....tapi ari ni baru aku sedar and faham....semuanya demi menjadikan aku seperti ari ni....terima kasih papa...kak long sayang papa...


*saat aku dinikahkan*





dan seorang lagi ialah my ayang....yang menjadi daddy pada anak2 aku kini dan selamanya...sikapnya ade iras2 my papa tapi tidak ler terlalu garang...suka manjakan aku dan anak2...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...