Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sian kat anak jate aku ni Darwish...ari tu demam...ari ni plak kena campak...patut ler dia asyik dok merengek je...tido pon kejap2 je...aku pon pelik..nak kata badan dia panas tak ler plak...waktu aku nak mandikan dia petang tadi barulah aku nampak banyak bintik2 kat badan...terus tepon bondaku tanya pendapat...mungkin campak katanya...tapi baik jumpa doc je...lepas magrib terus kuar mencari klinik yang bukak...maklumlah ari nikan ari pekerja...so banyak yang tutup...last2 jumpa gak...nasib baik...doc india pon cakap macam campak(measles)....tapi esok aku ingat nak bawak Darwish jumpa doc aziah...senang sikit aku nak bertanya...waktu Danish dulu pon kena campak and chicken pox masa dia kecik cam ni gak...umur tak cecah setahun pon lagi....blom ilang penat bertambah letihnya...alahai...lepas satu satu ujian...kalo aku yang tanggung takpe lah gak...ni si kecik tu...memang sedih...aku harap cepat lerDarwish sembuh...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...