Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ujung minggu macam biasalah aku and my ayang asyik merayap jelah kejenya....ari sabtu petang baru kami merayap ke jusco cheras selatan...coz seblom tu kami ke umah my SIL...saje lama tak singgah....alih2 my SIL ajak lunch kat umah dia....aku and my ayang tak kisah...dalam kul 3+ kami gerak balik...coz Darwish dah pon lena...sampai umah Danish pon turut serta lena...so terpaksa ler tunggu my little heroes bangun dulu....kat jusco aku cuma beli baju untuk harian Danish...alah pilih yang murah2 je(RM10 spsg)....untuk Darwish plak aku tak beli pape pon...kesian plak bila pikir...bukan ape baju2 yang Danish dulu pon masih banyak...elok lagi tu...buleh dikatakan semua berjenama...maklumlah anak sulung....excited ler...so nak tak nak terpaksa ler recycle....kalo tak membazir....ari ahad plak lepas breakfast my ayang ajak kuar ronda2...tak singgah mane2 pon...bak kata Danish nak pusing2 je....lepas lunch kami kuar lagi...kali ni ke alamanda...saje jenjalan sambil aku nak tunjuk kat my ayang benda yang aku teringin....tapi sayang seribu kali sayang...takde ler plak...tapi kira oklah dapat beli sehelai jeans"LADYLIKE" jenama kesukaan aku...thanxs ayang...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...