Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....


gambo ni aku rakam sewaktu aku and my ayang masing2 dok ngadap computer...mulanya Danish dok layan citer yang dia minat kat tv tapi entah camne...tetiba je Danish mula mencari laptop dia...sementelah daddy bangun masuk bilik(actually ni kat living hall kat atas)...so Danish pon letak ler laptop dia kat atas kerusi...pada mulanya aku perhatikan aje gelagat dia...agak dah lama sikit aku pon panggil daddy sambil snap gambo ni...tekun je...bila aku tanya dia jawab tengah buat keje sekolah(nada yang serius)...aku and my ayang bantai gelak....bunyi macam banyak + susah je homework...padahal dok main tekan2 je...memang panjang sungguh akal Danish ni...ade je lah jawapan bernas dia...tapi boleh dikatakan Danish agak mahir ngan computer(bukan mainan)...walau hanya sekali je kita ajar....tapi bila aku asyik dok snap gambo je...dia pon dah tak khusyuk lagi...asyik tertoleh2 je kat mummy...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...